Handelsbetingelser

Betaling

Mumma modtager betaling med Dankort/VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, ApplePay eller Mobilepay. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes og der vil ikke pålægges gebyr for kortbetalinger. Alle beløb er i danske kroner (DKK) og er inkl. moms.

Mumma bruger en godkendt betalingsserver, der krypterer alle dine kortoplysninger med SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at man ikke kan aflæse dine informationer.

Ordrebekræftelse og levering i DK

Så snart Mumma har modtaget din bestiling online, sendes der en e-mail, som vil indeholde en ordrebekræftelse, oplysningerne om din bestilling og et ordrenummer. Endvidere vil du modtage en e-mail med din faktura, når ordren er afsendt.

Levering

Mumma leverer på alle hverdage, med ordre indgået inden kl. 12.00. Leveringen sker indenfor 5-10 hverdage i Danmark. Leveringstiden vil i særligt tilfælde være længere i forbindelse med mangelfulde leverancer fra leverandører. Skulle dette være tilfældet, vil du blive kontaktet via e-mail herom. Eftersom at alle produkter fra Mumma er håndlavede bestræber vi os på, at lave bestillingerne hurtigst muligt.

Reklamationsret

Der gives 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Vores reklamationsret gælder for fejl i materiale og/eller fabrikation. Reklamationen gælder ikke fejl eller skader begået ved forkert betjening af produktet / ydelsen. Mumma vil dække returneringsomkostninger i et rimeligt omfang.

Ved returnering

Rettes henvendelse til og reklamationer sendes til:
Mumma (en del af PRO Manegement International)
Jernbanepladsen 6, 1. MF.
2800 Kgs. Lyngby

Der modtages ikke pakker sendt på efterkrav.
Refusion

Hvis der er aftalt refusion, så bedes I sende jeres bankoplysninger, så vi kan overføre det aftalte beløb.

Fortrydelsesret

Der gives 14 dages fuld returret på varer købt i vores Webshop. Perioden regnes fra den dag, hvor du modtager ordren. Returneringsomkostninger skal du selv afholde. Fortrydelse skal anmeldes til os senest 14 efter købet og fra fortrydelsen skal I senest 14 dage efter returnere forsendelsen. Meddelelsen skal gives pr. mail på info@mumma.dk. I meddelelsen skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik. Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Klagemuligheder – oversigt og links:

Har du en klage over et produkt, købt i vores Webshop, kan der sendes en klage til: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
Link: www.forbrug.dk

Hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land, kan du angive din klage i EU Kommissionens online klageplatform.
Platformen findes her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Angiver du en klage her, skal du oplyse vores E-mail adresse: info@mumma.dk.
Scroll til toppen

Vi bruger cookies for at kunne give dig den bedste oplevelse. Ved at bruge vores side accepterer du brugen af cookies.